24 Mart 2014 Pazartesi

Dukan Diyeti kurtarıcım olabilir.

Merhabalar efendim,

Yine bir pazartesi klasiği olarak diyete başlamış bulunmaktayım.

Daha önce kısa bir süre denediğim fakat  o zaman ki şartlarda çabuk sıkılıp bıraktığım dukan diyetine tutundum bu defa. 20 kilo gibi bir hedefim var. Dukan amca her ne kadar 16 kilonun yeterli olacağını söylese de. Atak gün sayım 6. Sonrasında seyir 112 , güçlendirme 162. Temmuz ayına 16 kilo vermiş olarak girmem gerekiyor. Bir süredir devam eden klasik diyetim beni sıkmaya başladı ve motivasyonumu düşürdü açıkcası.

Çok sağlıklı olduğunu düşünmesem de, yakın çevremde Dukan ile zayıflamış ve sağlığında hiç bir olumsuzluk olmamış insanlarda olduğu için gözüm kapalı başladım bugün.

Dukan diyeti kurtarıcım olabilir dedim başlıkta, sanmayın ki sadece deneyeceğim. Çok kararlı çok azimliyim.
Hiç bir zaman şişman kategorisinde olmadım ama hiç zayıf kategorisinde de olamadım. Hoş zaten dukan amca bile önerdiği kiloyla çokta zayıf olmamam gerektiğini söylüyor :)

Şans dileyin bana azizim.



1 yorum:

  1. Dostum hiç tavsiye etmiyorum ! Gecen yıl 15 kilo verdim bu sene 10 unu geri aldım gerci bu bnm iradesizliğim de olabilir:)
    Gfc ve bloglovinde takipleşelim mi? Bloguma yorum bırakabilirsenizgeri takiplerim bn de
    http://fashionsbit.blogspot.com.tr
    http://instagram.com/fashionsbit#

    YanıtlaSil