1 Şubat 2012 Çarşamba

Of of of ne çok zaman olmuş bakmayalı blogum'a.Ama İş yerinde Twitter,Blog,Facebook kullanamadığımız için gündüzleri hiç bakamıyorum.Hafta sonu ders çalışmaktı,sevgiliyle vakit geçirmekti derken fırsat olmuyor sanal zaman yaratmaya çok fazla...Kpss derdi var ki başımda sormayın gitsin.Haftaiçi iki akşamım kursa bağlı.Eve ölü gibi geliyorum..Zormuş azizim zormuş..Umuyorum ki bu harala gürele bir işe yarasın,emeğim boşa çıkmasın ve ben bir yerlere atanabileyim.


Ofiste çok mutluyum çok şükür,iş arkadaşlarımı seviyorum müdürümü seviyorum.Müdürümün doğacak bebişi naz'ı çok çok seviyorum =) 
İşe başladığımdan beri birde markafoni çılgınlığım başladı.Mütemadiyen sipariş veriyorum.Alışveriş yapmak zevkli birşey tartışmasız fakat o bekleyişde çok keyifli.Sayısız elbisem ve ayakkabım olsun istiyorummmm =)


He bu arada,
Sevgilimi'de pek çok seviyorum,söylemeden geçemiyciğim...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder