11 Ekim 2011 Salı

Şahane haftasonu...

Merhabalaaarrr=)


Sevgilim yine ayarladı birşeyler ve mükemmel bir hafta sonu geçirmemizi sağladı.Aniden gelişen bu programla nasıl mesut oldum anlatamam. =)


İstanbul'da doğup büyüdük ama şu Ağva'yı bir görememiştik.Uzun zamandır o romantik beldeye gitmek istiyordum zaten.İstanbul'a yakınlığı,denizi,kumsalı hayran bıraktı beni kendine.Tabi yanımda sevgilimin olması en büyük etkenlerinden biriydi hayranlığımın...
Ağva'ya girişte yan yana dizilmiş olan oteller,pansiyonlar o güzel derenin kenarına sıralanmış ve oldukça başarılılar...
Bizde onlardan biri olan Three Tops otelde konakladık..Bungalow tarzı odalarından birinde...Gerçekten güler yüzlü hizmet anlayışına sahip olan işletmeci,personel ve oteli çok sevdim.
Cumartesi günü hava oldukça iyiydi..Otelimize yerleştikten sonra Ağva merkeze doğru yürüyüş yaptık,keşfedelim ne var ne yok diyerekten...Çok şirin bir merkeze sahip.Dolaştık,sahile indik..Ayakkabılarımı çıkarıp suya attım kendimi,sonra sevgilim de eşlik etti bana epeyce yürüdük.(klasik Türk filmi sahnesi yapılmalıydı=) )
Deniz fenerlerini çok severimmm,yanında epeyce vakit geçirdik..
Sonraa en büyük haz aldığım şeylerden biri bisikletle gezmektir ki bunu uzun zamandır yapamıyordum.(Çocukken ön dişimi kırmama sebep olan bisiklet sevdamdan hiç bir zaman vazgeçemeyeceğim sanırım)Her sokağa girip çıktık neredeyse...Çok eğlendimmm çoookk...
Akşam yemeğini otelimizde geçirdik,fasıl eşliğinde yemek yemek de çok ayrı bir keyif..
Ertesi gün uyandığımızdaa hava değişmiş,yağmurlu ve serindi.Ağvanın yağmurlu yüzünü gördüğüme de çok sevndimm.Daha romantik,daha huzurluydu...
Her güzel şeyin sonu olduğu gibi bu kaçamağında sonu geldi ve evlerimize dönüş yaptık...
Müstakbel zevceme yine teşekkürü borç bilirimm.İyi ki var... =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder